onsdag 1. desember 2010

Innekos i kulda

Brrr...20- er ikkje akkurat fristande utevèr for min del,
vertfall ikkje etter jolemarknaden som eg var på i helga,
frøys nok der for å sei det slik. For det var kaldt det....
Nei,kosar meg heller inne idag med Tasse og Sussi,
to faste følgesvenner som stadig forflyttar seg etter matmor.
Skummelt å vera aleine må dykk vita;)

 Nokon bilete idag frå det fyrste rommet ein kjem til når ein går opp trappa.
(rett å slett,trapperommet oppe:)
Der er det innreda med ei gjesteseng/dagseng og ein skrivepult.
Det har blitt litt meir jolestemning her idag, med eit lite joletre med ljos.




 Ein av ullenglane mine som eg har laga,sit i vindaua og passar på:)


Kosar meg heime med baking og rydding(det var absolutt på tide :) 
Høyrer litt på jolemusikk mens eg ryddar i skuffar og skåp,
då gjeng liksom arbeidet mykje lettare...



Ynskjer alle ein fin 1 Desember,
gledar meg søøøøø til jol no:)

4 kommentarer:

Janicke sa...

Så koselig du har pyntet :-) ønsker deg også en koselig 1 desember :) klem fra janicke

Åsemor sa...

Litt "omkalfatring" i trapperommet sia seist eg var der, fint var det! Baking og jolemusikk her au i dag, og gledar meg te å sjå dikkon i helga!!

Huset i Lunden sa...

For et koselig trapperom! Dette er jo en skikkelig kosekrok. Veldig fint julepyntet, og engelen er bare helt nydelig!
Håper det ikke er fullt så kaldt hos deg i dag :o)

Mona

Mia, New Room Interior sa...

Såå koselig et rom, og nydelig julepyntet! :-) Flott engel du har laga! Ha en koselig helg! Klem