fredag 3. desember 2010

Både kos inne og ute idag:)

 Har vore på tur med vofsen idag,heldigvis er det ikkje like bitende kaldt som for eit par dagar sia,
når ein har dei rette kleda er det utruleg kosleg å traske rundt i skogen
 mellom sno og rimdekte tre, og høyre snøen knirke under skoa.
 Om ein ikkje får jolestemning då så veit ikkje eg kva som skal til:)

 Tok desse bilete av garden når me kom ut frå skogkanten,var eit heilt spesiellt ljos akkurat då...



Nokon bilete frå finstoga ...Brukar ikkje denne stoga så mykje no på det kaldaste.
Gjeng så mykje ved når ein skal varme opp eit heilt hus..men må no pynte  der klart til jul...

 Litt jolegrønt inn idag:)


  Ein annen pynta krok...Æ sø glad i den grøne mosen..Får jolestemning bare av den eg:)
Eit bilete med fadervår i bakgrunnen...




Ynskjer dykk ein nydeleg fredagskveld:)
Her skal det slappast av med min kjære!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Blir så glad av å se på bildene fra huset deres. Virkelig et hjem med sjel og varme dere har. Herlig det bildet der vi ser gården deres, sollyset og snøen. Herlige bilder inne fra også. Jeg likte så godt det trinnet inne, er det loftet kanskje? Så smart det var. Herlig med slike litt spesielle løsninger. God advent! - og så fin dialekt du har da!

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig Fader Vår bilde!! Og nydelige, nydelige veggene hos dere!! Elsker tømmervegger!! Du har pyntet så fint, og gården er vakker i vinterlyset! Nyt kvelden! Klem

Unknown sa...

Herre min hatt, O! Hva har skjedd med oss? Hvordan har det seg at det skal være så forbanna vannskelig å sette seg i bilen og kjøre direkte til Lunde??? Jeg skjems rett og slett...

Om det er noe trøst, følger jeg med på bloggen din... Syntes dere får det så fint! Utrolig koselig! Dette er vel alt du har drømt om! :D Ett lite og gjennomført gårdsbruk i Oda stil, en kjekk og snill mann, hund og til og med en pus... :D

Hatten av for deg! Du har virkelig fått det til! :D

LIVS LYST sa...

Hei Jenta på Laug!

Nå har jeg tittet rundt i bloggen din og jeg er så glad for å se enda noen unge mennesker som slår seg til på landet (her er jeg jo ikke helt sikker da... men...)

Jeg har lagt til deg på min RESTAURERING PÅ LANDET- LISTE. Håper det er greit. Jeg driver og samler slik at det skal være lett for både meg og dere og oppsøke blogger med slikt fokus.

Og nå har jeg altså lagt til deg også ;O) Håper du syns det er greit.

Og så blir jeg jo litt nyskjerrig på hvor i Telemark dere holder til på den skjønne gården deres... Fylket vårt er jo ikke sååå stort mener jeg..

Du trenger ikke legge det ut på nettet, men skriv gjerne en mail med meg ;O)

(lifehere@hotmail.com)

Takk for titten og for et spennende prosjekt!

Ha en fin fredagskveld!
Hilsen Liv ;O)