tirsdag 6. juli 2010

Eit lite bilete frå tvstoga

Tok litt fleire bilete her om dagen,sø då slenger eg likegodt ut nokon bilete frå stoga i andre etg. som er tv stoge. Dette var saman med soverom det fyrste me pussa opp,slik at me fekk ein plass me kunne slappe av og kose oss midt i oppussinga.
Er veldig fornøygd med veggfargen her i rommet som heiter kvit lin.Blei veldig fin her verfall!
Bordet består av understell(bein) frå eit bord me hadde, og innleggsplater frå eit bord som har vore på garden. Skal koma tilbake til bordet seinare:)
Golvet har me måla grått.

Grunnen til at det er litt mørke bilete er att det er montert stillasje rundt heile huset. Kjedleg prosess,men verdt det når me har fått nytt,tett teglsteinstak:)


Denne fine etasjeovnen stod her.Den varmar nok godt til vinteren.
Bordet fant me på eit loppemarked...
Som dykk ser manglar me litt på veggane,og hylla på veggen er ikkje kome opp enno:)


Ja då har eg fått sleng utpå nokon fleire bilete herfrå.
Då får eg kose meg vidare med tv titting:)


Ynskjer dykk alle ein fin kveld!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig å få se flere bilder fra det nye huset. Liker stilen din så godt, og tvstua ble flott den! Nydelige puter i sofaen. :)

Hulda sa...

Glemte rent å si at jeg falt sånn for det flotte bordet fra loppisen. Herlig var det, og passer perfekt til huset.

Tove sa...

Hei hei
Så koselig dere har fått det.
Etasje ovnen og loppis bordet var lekkert.
Ha en fin sommerdag
Klem Tove

BirjitB sa...

så fint de he fænje det, moro å fyje med på bloggen din!=)

Elin sa...

Ååååå så koselig da:) Skjønner godt at du trives der ja:)

Sommerklem fra Ea

Åsemor sa...

Det ser sø kosleg ut, no er det ikkje lenge fyri eg fær sett med egne augo. Gledar meg!!

Pia sa...

Hej rara du, så underbart vackert du har det i ert nya hus!!!! och vilken hund!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hälsa lille Tasse så mye fra Tara och Venni (våra hundar) och från oss alla1 han är sååååå otroligt gullig!!!
! Vi har inte haft regn på en månad. I dag steg temperaturen i östra Finland till 37,2 värmegrader!
Ha en uderbar sommarkväll!


Klem fra Pia