søndag 28. februar 2010

kjøkken...igjen (Eldre innlegg frå tida vår på utsikten)

(unnskyld for dårleg kvalitet på bileta,har ikkje noko flott fancy kamera)

Jammen blei det vist litt kjøkken igjen gitt. Trur nok det er det rommet eg trivast aller best i:) Akkurat no har eg oppe ei hekla kappe som eg fant på eit loppemarked, men husbonden sa her i går at han syns det bli litt for mykje innsyn(Har ein del naboar tett på) kan muligens vera enig i det,sø spørs om me må upp att med den gamle..men syns det var veldig fint med kvitt no til våren...


Var på kosleg besøk hos brodern i går,alle syskna samla igjen.Var kjempekosleg.Me bur så langt unna kvarandre at det blir desverre ikkje veldig ofte me ser kvarandre...
 


Har fått nokon blomar i glaset på kjøkknet no.
Det blir vår med ei gong...:)


Eg vant dette flotte skiltet i ein konkuranse hos ofelia! Skikkleg heldig eg er for tida altså... Håpar denne vinnerlykka begynnar å bli ein vane framover;)


 Håpar alle he ein fin søndag!

5 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Ser kjempekoselig ut!!

Åsemor sa...

Ja var gøtt å sjå dikkøn att i går, håpar du tek ein tur i påska au! Syns den kappa var superfin eg, men kanskje kjedleg med for mykje innsyn ja..?

Stinemor sa...

Så utrolig koselig hus dere har:) Du er kjempeflink til å ordne og sette sammen:D

Pia sa...

Så roligt att du hittat min blogg!!!

Du, du har ju världens gudomligaste utsikt!!! Du skall veta, att jag och min familj är Norge entusiaster och vi har rest kors och tvärs i Norge!

Ditt hem är helt fantastiskt vackert! Får jag flytta dit?!

Gillade toppen din kranss gjort av lärkträds kvistar!

Ha en skön tisdag!

Maliva`s verden sa...

Hei...nå har jeg kost meg her inne hos deg en stund. Masse flotte innlegg;o) Takk for titten.
Klem fra Maliva