fredag 26. februar 2010

Huset:) Innlegg frå vår tidlegare heim;Utsikten

Alle som kjem på besøk til utsikten 16 trur eg seier(eller vertfall tenker) at dette huset ser bittelite ut...
Å det stemmer jo au,huset ser bittelite ut;) Når eg ser på dei bileta her ser det mest ut som ei lita hytte eller eit sommarhus..hehe

No er ikkje huset heller verdens største akkurat, men hvis ein tek bilete frå andre sida av huset, ser ein at det rommar meir enn ein trur når ein står på parkeringa...Det rommar ivertfall denne vesle utsiktsfamilien:)Huset har kjelleretg og i fyrste etg er det bygd på med vinkel ut på baksida mot hagen.

(Bilete frå den sida kjem når våren har kjempa litt med herr vinter...)

Her er forresten hagen vår på baksida. Her håpar me det skal hende litt ting når våren melder sin ankomst på utsikten...
På baksida er det ein gamal veranda som me skal rive og bygge ny,og då med trapp ned i hagen.



(her fant eg eit haustbilete av hagen,der ingenting var gjort.
Det STORE kirsebærtreet i hagen kan skimtast til høgre)

Når me overtok huset såg me at det var stort potensial i hagen her.Bra grunnarbeid,men kjedleg...nesten ingen buskar,
tre eller blomar...bare grasplen.
Me har alt blanta nokon frukttre og nokon buskar,
 og meir kjem i år...
Som dykk kanskje ser på bileta
er hagen delt inn i fire platå som går nedover mot skogen,
nedover her håpar me å lage til grusgangar som svingar seg nedover..på det midterste platået har me lyst på drivhus...


Men fyrst får me kose oss med blomar inne, våren kjem når den kjem! Og eg kosar meg uansett årstid;)

Ha ein flott dag!
frå
Jenta med utsikten


2 kommentarer:

Hulda sa...

Huset deres ser veldig koselig ut. Så nydelig inngangsparti. Gleder meg til vår/sommerbilder av det.

Mia, New Room Interior sa...

Så koselig det ser ut hos dere!! Deilig med god hage!! Gleder meg til våren!! Ha en fin helg! Klem