torsdag 14. januar 2010

Kjøkkenbilder

Tenkte eg skulle vise nokon kjøkkenbilder i dag. Var ikkje veldig flott kjøkken som var her når me overtok akkurat.60 tallskap med dårleg planløysning og fargen "veldig blå":) Egentleg var planen å vente litt med kjøkken fornyinga(var veldig mange ting me måtte pusse opp) men det blei ikkje slik gitt.Etter ein veldig slitsom tur på ikea fekk me heldigvis eit orntleg og funksjonelt kjøkken.






Er så godt å ha nytt kjøkken.Etter å ha levd med slitte,gamle( då ikkje på den sjarmerande måten)og trange kjøkken på div. hyblar i nokon år,er dette  supert:) No trivast eg SÅ godt på mitt nye kjøkken.Med mykje benkplass å boltre meg på gjeng baksten som ein draum.
Kjøkknet er innreda som resten av huset;i ljose fargetonar og jordfargar. Når ein likar å "dille" slik i huset som eg gjer,kan det fort bli rotete med så mange ting.Men med få fargar bli det eit roleg utrykk likevel. Det er noko av grunnen til att eg likar denne landlege stilen så godt:)

Ha ein fin kveld alle sammen!


1 kommentar:

Rosemary and thyme sa...

Koselige bilder av det nye kjøkkenet ditt.
Første gang jeg besøker din blogg, og kommer nok igjen.
Ha en fin kveld!
Klem Tove