fredag 15. januar 2010

Bordflytting på kjøkken:)

å var eg igang på kjøkkenet att då...Ikkje med matlaging som sikkert husbonden ville satt pris på:) men med bittelitt møbelflytting. Fant ut att eg ville ha bordet ut på golvet. Kjøkkenet er langt og smalt,så er derfor ikkje så veldig mykje plass. Har hatt dette bordet her før,men då langs veggen mest til pynt:)Bordet er kjøpt brukt for 50 kr! Syns det er fint intil alt det kvite her.


Ikkje veldig stort,men det gjeng fint ann å sitte to her:)







No får eg nok igang meg litt ulljobbing igjen gitt:) Husbonden skal på guttetur/overnattingstur ute i kveld,så då må eg prøve å kose meg her aleine i kveld:)
Ha ei fin helg!

3 kommentarer:

Dans på roser... sa...

ahh....så koselig hos deg, altså! =)

Maliva`s verden sa...

Nyyyydelig gammelt bord, passet jo perfekt der da....
God helg til deg fra Maliva

Anonym sa...

Utrolig vakkert gammelt bord og til kun 50 kr, det er jo ett skikkelig kupp:)), ble veldig fint med det midt på gulvet:)Nydelig blogg du har og et flott hjem, dere har pusset så fint opp, likte kjempegodt kjellerstua deres, ble så lekker etter oppussing, fargen på veggen var veldig fin:)) Er det lov å spørre om du husker navnet eller koden på den??
Nå vil jeg inn og titte litt på din nettbutikk, ullblomstene du lager var jo bare så skjønne:)
Ha en fortsatt fin mandagskveld.
Klem