tirsdag 15. november 2011

I ein kosekrok

Var på antikk og bruktmesse for nokon dagar sidan.
Fant dette fine bilder der,med nydelig tekst:

"Fader,jeg vil at hvor jeg er,skal ogsaa de,som du har gitt mig,vere hos mig,for at de maa se min kjærlighed,som du har gitt mig,ti du har elsket mig før verdens grundvold blev lagt"




Under kan du skimte eit annet bilde funne på sama plassen.
Gamal skuleplansje.



Ein kjempeflott dag idag,frostrim som ligger utover som glitter,
men ventar bare på snoen eg då,veit ikkje alle er enige,
men eg syns det høyrer til vertfall no som me etterkvart går inn i desember.
Blir ikkje det sama med adventstid uten knirking under skoa i kaldt vintervær:)


11 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig bilde,har akkurat det samme. :) Jeg ser helst at det er mildt og snøfritt jeg ,ihvertfall før jul,så kan det komme litt lillejulaften,ønsketenkning.
Ha en fin dag.
Klem fra Mette.

Nina Iren sa...

Så godt er andre også som venter på snøen!!! Eg vil også att den skal komme dalene nedover fra himmelen nå snart. Så fint bilde du har fått deg, synes sånne bilder er så flotte.

Hulda sa...

Et herlig hus dere har! Så nydelig med det bildet, senga og alt det andre. Falt også veldig for vinduet som dere har satt inn i veggen. Det er smart. Har et på kjøkkenet, og skal ha et på loftet. :)

loftkroken sa...

Veldig koselig med deg, stemningsfullt og masse fin atmosfære ♥

Klem

MODERN COUNTRY sa...

Tusen takk for den hyggelige kommentaren du gav meg ! Det er bare så herlig å få :)

Synes putene dine var fine jeg da i kroken din med det nye bildet ditt. Fin farge på dem og tøft med stripene.

Aina

Pia sa...

Så fin bön och vacker tavla!!! Du har det såå vacker i ert hem!

Jag tycker också om ljudet av kall snö under skorna...

Önskar dig en fin fredag!
Kramar!
-Pia-

Sjova sa...

Flott bilete, ja. Trur eg har tre av same, eg:-) Passa iallefall kjempefint hjå dykk! og korleis er formen då? Nærmar seg! Koseleg å gå gravid i jola( om ein ikkje spyr konstant som eg gjorde) Kan iallefall glede deg til å bli mor,og plutselege får det å pusse opp hus og heim ei endå større og viktigare betydning og motivasjon...

Og for ein plass å vekse opp!
Goood helg:)

Huset i Lunden sa...

Kjempefint bilde og plansje du har fått, begge deler passet veldig godt inn hos dere!
Her er det fortsatt godt med varmegrader, så noe snø kan vi ikke vente oss med det første, men det er greit bare den kommer til jul.
Ha en flott helg!

klem mona

LIVS LYST sa...

Så fint og koselig!
(Ser det du byr på litt ommøblering også ;O)

Ha en fin dag!

Liv

liven sa...

Kjempefint i kroken din!!

ha en fin adventshelg :o)

Mia, New Room Interior sa...

Så fint hos deg!! Og det bildet var superflott, nydelig tekst! :-) Ha en fin første søndag i advent! Klem