fredag 23. september 2011

Stoga

Her er eit lite glimt inn til stoga vår igjen,her har me fått ny sofa som var ein smule bedre å sitte i enn den gamle som stod her frå før. Er flott med gamle ting..men vitsen blir liksom litt burte når ein ikkje sitter i sofaen fordi den er så vond å sitte i;) Særleg no som ryggen etterkvart verkar litt av ekstra vekt,er det greit å sitte godt når ein skal kose seg foran peisen:)


Sofaen heiter "Bris" og kjem frå Skeidar.Eit lite glimt av den her.

Gledar meg til kosleg besøk frå syster og tanteungar,
ikkje så ofte me ser kvarandre,så denne helga skal me kose oss!



Ønsker dykk alle ein kosleg haustkveld:)

5 kommentarer:

loftkroken sa...

Kjempekoselig stue :)Det er noe spesielt med gamle hus, dåkke e heldige :)Nydelig med de panelte veggene !
Gratulerer med ny sofa !

Klem Bente

Hulda sa...

Så herlig bilde, og så flott sofa. :) Du får virkelig fram ei god stemning i bildet. Akkurat som å være i rommet når jeg ser på det. (har trykket på det og fått det stort. ;) )

Saras stove sa...

Så kjekt å få en titt inn i stuen deres igjen! Den nye sofaen ser veldig fin og behagelig ut! Gratulerer så mye med baby i magen! :) Det var leit å lese om tapet dere har lidd i sommer! Kondolorer og varme tanker til dere! Klem Sara

Marge sa...

Hello,

I just found your blog. Your home is BEAUTIFUL!♥
Now. I`m your new follower:)
Marge from Finland

LIVS LYST sa...

Å nå ble jeg glad!
Så koselig å se flere bilder fra Laug igjen og så fint å høre at alt går så bra!!

Jeg gleder meg til å titte innom her fremover. Her blir jeg nemlig veldig inspirert!!

Ha fine dager!
Klem fra Liv