torsdag 27. januar 2011

Pute utfordring

Fekk ei kosleg Utfordring frå Ruter og Hjerter,
 om å vise fram puter frå heimen og kvar dei blei brukt.
Har som mange andre putedilla, og diverse sofaer og stolar bli fyllt så fulle
at min kjære mann lurar på om han får plass når han skal slenge seg nedpå sofaen.

Her i dagsenga ved kjøkkenet har eg samla ein heil haug med div puter.
Det skal jo vera godt og mjukt å slenge seg nedpå;)
Den fyrste puta her er ein gamal som eg fekk med på kjøpet hos ein brukthandlar.
Den var veldig godt brukt,slitt, nesten hull i midten,
derfor sydde eg på ein gamal liten duk som eg hadde liggande..

Den i lin med striper på er eg veldig glad i,kjøpt på H&C for ein billig penge.
Kjekt var det siden eg har ein valp i hus som har gjort at eg har måtta
kjøpt ny puter omtrent annankvar vike.

Syns det er litt vel shabby når alle putene har fått fjerna hjørna sine gitt..
Du bli veldig "glad" kan eg love,når du etter ein liten tur oppe,
                        kjem ned att til ein biteglad valp og han er igang med hjørna på pute nr 5!   
                          


Sender pute-utfordringa videre til


No skal eg og mannen på inspirasjonstur til eit gamalt småbruk:)
Ha ein fin dag alle sammen!

7 kommentarer:

Mia, New Room Interior sa...

Såå mange nydelige puter da!! :-) Masse inspirasjon! Ha en super kveld! Klem

Tante Titti... sa...

eg er med, men rekk det ikkje før sundag.... TRAVELT!!! :) snakkast min gode venn!

Hulda sa...

Supre puter, artig den Tasse har fikset på da. ;) Veldig fine alle sammen, og alle passer godt sammen ser jeg. Du har det kjempefint!

Sologbolig sa...

Åååå.så mange fine puter
Eg likte også godt opninga med vindu i mellom kjøkken og stove i forrige innlegg.
Ha ein fin kveld

Anines hvite verden sa...

Herlig blogg og flotte bilder! :) titter innom deg hver dag! Ha en god helg! Anine

Småbruket Granli sa...

Hei vennen :)
Flotte bilder, jeg elsker å ha masse puter! Kan aldri få nok av dem:) Jeg tar utfordringen og legger det ut imorgen tidlig...
Ble jo bare kjempe fint med det vinduet mellom kjøkkenet og kosestua da :D Vi snakkes til Lørdag!! Klemmer fra meg <3

LIVS LYST sa...

Så fint med de hvite putene inntil det gamle åklet i sengen!

Liv