mandag 3. januar 2011

Godt nytt år alle sammen!

...og takk for sist. Har jammen blitt lenge sidan eg sat her og tasta...
 Har hatt ei god og lang joleferie her på bloggen, men no må ein kom seg upp av godstolen og plukke opp sjokoladepapir av sofaen;)  ...blitt eindel av dei..



Litt bilete frå joleheimen vår,
 har tatt vekk nokon av dei mest granbardryssande dekorasjonene
 og det mest joleraude..men joletreet står her enno. Det blir ikkje tatt ut før etter helga.... 


 Måtte i tilegg vise dykk senga me har tatt ned i "stogedelen" av kjøkkenet.
 Blei ein kosleg plass å slenge seg nedpå etter mange tunge middagar;)

 Håpar alle har hatt ei god og fredfull jolehøgtid.
 Gode ønsker for det nye året!



Kjem tilbake med nye bilete
 og forhåpentlegvis litt planer for den vesle butikken
 her på garden om ikkje lenge..
Til då..kos dykk i det nye året!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott dette var! Kjempekoselig julehus hos dere. Jeg skal også ha julepynten over helga.

Likte så godt skapet på badet hos dere. Det er noe lignende mannen min har laget, han skal også i gang med et til, et smalere, og lengre som skal stå på badet. :) Takk for inspirasjon.

Huset i Lunden sa...

Så koselige bilder! Kjenner julestemningen kommer tilbake, selv om jeg ryddet den ut her i dag :o) Både flott og praktisk med den sengen i stua, og klokka på veggen var jo bare råflott!
Gleder meg til å høre mer om butikkplanene!

Mona

Tante Titti... sa...

Hei venn!

Takk for kosleg mld inne sjå meg! Eg gledar meg au te neste besøk!! Eg diska opp med flott middag (om eg må sei d sjav) for naboane mine i jår sø kanksje bli d middags invitasjon snart (no mens sjavtillit'n æ på tøpp meiner eg ;) Savnar deg veldig og skulle ønske du budde endå nærmare, slik på andre sia av tonet f.eks... ;)
Håpar dikkån he hatt ei strålans fin jol og nyttårsfeiring! jolegåva di ligg au i trygg forvaring te me sjåast neste gong!! God klem så lenge!!
Du betyr sø mykji for meg!!

Klem frå meg

Heims verden sa...

Nydelig blogg du har. Full av flott inspirasjon og bilder fra et nydelig hjem:) Kjempefint skap dere ordnet dere på badet. Finnes ikke noe bedre enn en handyman;)