fredag 15. oktober 2010

Nye bilete frå gjesterommet

Hei igjen alle flotte folk,håpar dykk he ein god fredag:)
Legger bare inn eit par bilete av det ferdige arbeids/gjesterommet. Så godt å endelig ha eit rom å jobbe på.
Luksus:)


 Kjekt med ein ekstra overnattingsplass også..



Fant sofa og to stolar kjempebillig på finn her om dagen. Var kjekt,for den gamle sofaen hadde absolutt sett sine beste dagar:)
Var litt skeptisk til grønfargen,men når eg fekk den på plass syns eg den passa fint inn...
Greit med litt farge også:)


Ønsker alle som har tatt turen innom ein god fredag!:)



9 kommentarer:

Elin sa...

Å du er så heldig som har slik et koselig hjem:)
Det er bare helt nydelig..:)

Ble jo nesten trøtt av å se på den deilige senga på det fine rommet:)

Ha en fin dag:)

Klem Ea

Gammel stil sa...

Hei:)

For et koselig rom!! Helt nydelig:) Så flink du er:)

Klem:)

Hulda sa...

Dette var en fryd for øye. Så koselig rom. Fine møbler og veldig flott med skråtak og panel. Her følte jeg meg hjemme.

Ruter & Hjerter sa...

Den fargen på det rommet var knall fin! Likte godt stolen din, har en som er meget lik:)God helg:)

Tante Titti... sa...

Takk for ein nydeleg liten ferie!!! Flinka! Eg søv jønne der neste gong au ;) I morgo skø eg henge upp kartet eg fekk av deg...trur eg...men fyst skø eg søva... he jobba heile vika!! PJUH...å eg som hadde kome i feriemodus... :O Du må ikkje trekke om stol/sofa...dei æ sø fine som dei æ!! :)

GOD HÆG!! KLEM

Mia, New Room Interior sa...

Åå, så koselig gjesterom/arbeidsrom!! Her sover gjestene godt!! :-) Ha en fin kveld! Klem

Livet i Fattighuset sa...

Hei, for et flott gjesterom! Her blir det kjempekoselig å overnatte :-) Fin blogg har du også, fant deg hos Livs lyst.

Ha en fin lørdag!

Hilsen Marie i Fattighuset

pensjonat frua sa...

Nydelig gjesterom, heldige de som skal sove der! Go uke

Janicke sa...

For et flott rommet blir :-) Og den stolen var bare fantastisk :-)

Ha en finfin dag :-)
Klem fra Janicke