mandag 20. september 2010

Neste oppussingsprosjekt igang

Her er neste prosjektpå Laug.
Gjesterom nr to og arbeidsrom..
Eg trenger eit arbeidsrom til alle prosjekta mine for tida,
og heldigvis er soverom nr to stort nok til både sengeplass for gjester og arbeidsbord til meg...

 


Noko arbeidsbord blir det ikkje nødvendig å handle inn forsåvidt.
Her på dette rommet stend det ein gamal innebygd kjøkkenbenk,
som vart bruka her under krigen, når to menn budde her...

Det var vel litt vel vel "flott" og fargerikt for min del,
så den er no måla i fargen sand..



Resten av rommet skal få sama farge
 og det grøne golvet som er her no skal bli grått.

Gledar meg til å få ut siste rest av flytterotet her også.
Blir ikkje dumt å flytte inn dei gamle sengene som stod her heller..Syns dei er så koslege,
passar så godt til huset!

Gledar meg til å vise bilete av rommet når det er ferdig...
Håpar det ikkje bli lenge til:)

9 kommentarer:

Elin sa...

Heihei:)

Rommet kommer til å bli knall fint...som resten av huset:)
Så artig den kjøkkenbenken da:)

Kos deg med oppussinga:)
Jeg gleder meg til å se det ferdige resultat:)

Klem Ea

Unknown sa...

Hvor stort ER egentlig dette huset deres???

Åsemor sa...

Gledar meg te å sjå resultatet - tenker det bli bra, med tanke på dine kreative og kunstneriske sjel!!

Janne Lillian ♥ sa...

For en lekker blogg og ikke minst hjem du har. nydelig plass.

jeg legger meg til som følger for her vil jeg definitivt inn igjen :))

klem fra Janne

Hulda sa...

Å, så flott den benken ble! Jeg synes det er så artig når man kan gjøre bruk av slikt som er i huset man flytter til. Du har vært veldig heldig, det er sikkert. Rommene er vakre, alle sammen. Og du er flink til å gjøre de enda vakrere!

Divamamma sa...

Hei Oddlaug!
Du har en kjempe koselig blogg, så jeg legger meg som følger her jeg. Ser ut som om dere har det fryktelig koselig også. Dere er heldige :)

Klemmer fra Tveitofamilien i Porsgrunn :)

KRUSEDULL sa...

Så spennende med nytt prosjekt! Skal si du får det fint i huset ditt!!

Ruter & Hjerter sa...

Så fint det blir hos dere! De gamle sjarmerende skapene deres:)

Mia, New Room Interior sa...

Hei! NÅ er det lenge siden jeg har vært inne hos deg ser jeg!! Skal legge deg til i blogglisten min, så ikke jeg går glipp av mere.. :-) Nydelig blir det hos dere!!Ha en fin lørdag! Klem