mandag 1. februar 2010

Nytt trekk på stolen!

No har me fått nytt trekk på den blå ørelappstolen me fant på finn til ein billig penge!
Stoffet er grovt linstoff, natur, som me kjøpte over nettet på stoffogstil.Hadde besøk av mine kjære foreldre i helga, og far hjalp til! Han er ein mester på slikt:)Ikkje dei beste bilda(er mørkt) men me blei veldig fornøyd!


Oppdatering:Nokon som ville ha litt tips ang dette,så då skriver eg det inn i innlegget her:)
Du kan fint trekke om ein stol sjølv, men syns det var veldig godt å ha ein far til hjelp:) Me har kun stifta fast stoffet,og eg ser att det kan nok vera finare om me får eit pyntebånd over der me har stifta.Sitteputa i stolen er laus,så den sydde eg trekk til på sysmaskin..der ser eg at eg har vore for flink med måla,så den blei litt slaskete.Rådet faren min hadde:Sy trekket litt mindre enn det du måler..

Slik såg den ut før:
Me har fått det gamle badekaret til mor og far no,skal bli godt å kunne ta seg eit bad i ny og ned. Har tenkt å sy trekk rundt det istaden for å ha badekarpanelet på, men me får sjå korleis det blir fyrst...
Må rundt å kikke litt på andre bad her i bloggverden, mange kjempefine,nostagiske bad å bli inspirert av!


Ha ein fin veke!Klem frå

5 kommentarer:

Fru Glitters Hus sa...

Så flott den ble:-) Nydelig farge og fin pute oppi. Ja det er deilig og kunnne ta et avslapppende bad med en god bok.
Ha en fin kveld.
Klem

pensjonat frua sa...

Den ble kjempefin :-)

I drømmeslottet sa...

For ett flott resultat! Har du noen tips for hvordan få best mulig resultat? Bør man være to feks til å få stoffet stramt nok, og trengs det mye mer enn stifter?

Åsemor sa...

Sø flinke du og far har vore, blei skikkelig fin stolen og gledar meg til å slenge baken ned i den. Håpar det ikkje blir så lenge til!
Er så fint at du ser på bloggen min, for då fær eg nokon kommentarer inniblant eg au, det er stas!

Sjova sa...

Blei skikkeleg stilig! Er ikkje så lett å trekke om nei- men godt med hjelp!Elles så mykje fint å sjå hjå deg- ha ein velsigna dag vidare:-)