torsdag 7. januar 2010

Litt meir Tv stoge (Eldre innlegg frå tida vår på utsikten)

Legg ut nokon bilde av tv stoga i kjellaren. Syns det har blitt ein trivleg plass her no...vertfall blitt store forbedringar sidan me overtok i fjor:)

Her er eit bilde av tv stoga frå då me overtok(frå prospektet)
Før:              huff...seier bare eg...



Etter:






Den fine vegghylla har min mann laga av ein gammal planke som har blitt lagra på ein låve i mange år...
Syns det he blitt litt koslegare
Du verden så mykje det gjorde
når me fekk ut den stygge ovnen:)





10 kommentarer:

Anonym sa...

så utrolig nydelig d ble:)flott og lekkert gjennomført.klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott! :)

Så fint det var her inne hos deg - jog kommer absolitt tilbake. :D

Ha en flott kveld.

Vibeke :)

Loppe Leah sa...

Bare elsker før og etter bilder.. Det ble jo bare helt nydelig hos dere:)
Ha en fin kveld!

Beate, A Brighter Day sa...

Hei og gratulerer med NIB-medlemsskap! Glad jeg fant bloggen din, du viser jo frem så mye fint. For et vakkert hjem dere har! Stua ser så koselig ut...

Ha en fin kveld :)

atinybitofheaven sa...

Hei - grattis med nib-medlemskap... gleder meg til å se gjennom denne bloggen- men måtte bare si først WOW for en frandring og det ble jo helt nydelig :-)

god helg :-)

Åsemor sa...

Artig at sida di er i skuddet! Det er jau sø fint blitt i heimen, ikkje rart at mange sett pris på det dei ser. Go sister!

I drømmeslottet sa...

Takk for tips og råd ang gulvmalingen på min blogg. Skal virkelig merke meg skipsmaling nå når jeg trolig snart får kjøpt min nye leilighet. Kommer til å følge videre på googlelesern min:-)

♥ Stines hverdag sa...

Hei og velkommen til NIB!
Så fint dere har fått det i tvstua deres!
Ønsker deg en fin uke :)
Klem fra Stine

KRUSEDULL sa...

Kjempekoselig stue!! Så fin blogg du har!! Vil gjerne følge deg videre!!

Hos Camilla sa...

Å så flink du har vært :-) titter snart innom igjen :-)
Klem
Camilla