onsdag 23. desember 2009

Dagen før Jol

No er det ikkje lenge att til jola blir ringt inn:) Å så glad eg er i denne joletida. I morgo er me på veg heim til Vinje for å feire juleaften der. Blir ei orntleg familiejul, med alle i familien heime! Sikkert rundt ein meter snø heime,sø det blir ikkje mangel på kvit jol heller:)

Denne kyrkja som står på skapet i stoga, er eg veldig glad i.Syns den lyser så fint:)

Nokon ljos,ein engel og litt granbar...då bli det jol...endå koslegare på kvelden då:)



Joletreet er kome på plass i stoga.Pynta av meg og min mann.Noko av det koslegaste med jola er å pynte treet sammen. Vår fyrste jul sammen:)
Ønsker dikkøn alle ei GOD JOL:)

Joleklemmar frå

1 kommentar:

I drømmeslottet sa...

For ei nydelig stue du har!!! Er mannen din møbelsnekker? bordet var lekkert!! Skal følge bloggen din tenkte jeg, så mye fint:-)