fredag 20. november 2009

Besøk,nye vindu og julebakst:)

No har me hatt besøk av nokon frykteleg snille foreldre:) Mor og Far kom her på Onsdag og siden den dagen har me fått opp to nye vindu, hatt jolebaksthjelp og kosleg besøk. Utruleg kosleg å bake sammen! Kjekt å få noko triks av ho mor som har ein del meir erfaring på kjøkknet enn meg...også kosleg å høyre om råd som ho igjen hadde fått frå bestemor:)

Ein lærer vertfall av feila ein gjer,slik som når eg skulle bake jolekake: Skulle blande gjær ut i lunka melk,men siden den blei for kald ville eg varme den litt på plata...Blei ikkje bare litt for å sei det slik...det var den gjæren:( ut av ovenen kom ein "jolepannekake" huff hehe. Men heldigvis blei neste bra:)

No er mor og far reist heim att,mannen min er på overnattingstur ute og eg sit her og er tv slave:)

Ingen kommentarer: